2017 decembrie | ||||||
Lu | Ma | Mi | Jo | Vi | Sb | Du |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Abonare la newsletter
Te vom contacta!
mar
30
30. martie 2017 joi
"Mai devreme am fost un visător,acum trăiesc visele mele"
Omul tânăr se gândește astfel:“Da, nu pot face ceia ce făceam la 20 ani,însă acum am mai multe oportunități,abilitați şi aptitudini”.
Baza acestei afaceri este cafea cu ganoderma,7 arome diferite și de calitate 100% http://www.divincoffee.dxnromania.ro/products
Factorul de succes nr.1 este, RECRUTAREA.
http://www.divincoffee.dxnromania.ro/online_network
Acesta este cheia succesului pentru a construi o rețea, care asigură venit pasiv pe viață.
Am luat decizia importantă,când am alăturat echipei DXN.
Motiv pentru care sunt recunoscător până în ziua de azi!
Planificați şi deschideți noi pagini în viaţa voastră, credeți în voi,şi bucurați-vă de viaţă.
Stabiliți-vă sarcini creative, “scuturați-vă” neuronii, învățați noi lucruri, călătoriți, faceți sport: este demonstrat faptul că odată cu înaintarea în vârstă, creşte eficienţa creativă şi în unele domenii poți fi chiar mai bun decât la 20 de ani.
"Trebuie sa ai o viziune mare, sa visezi mare. Nu iti fie frica de esec." (Arnold Schwarzenegger
Vă aștept cu orice întrebare in legătura cu această afacere dxn.
Cînd ați luat o hotărâre serioasă de a intra,începe acestă afacere,nu ezitați să mă contactați,pentru a vă ajuta din plin la aderarea cu succes..Asta numai dacă doriți să fiți ajutat!
Cu prietenie și respect,
Sandor Lajos Telefon:0744307014
feb
15
15. februarie 2017 miercuri
90% Omul-cheie?
Există numai,"omul-cheie" și altul care nu-i!
START 2017
"DACĂ NU POȚI ZBURA? FUGI!
DACĂ NU POȚI FUGI,PLIMBĂ-TE!
DACĂ NU POȚI PLIMBA,ATUNCI URCĂ-TE!
DAR ORICE AI FACE,TREBUIE;MUSZAI SĂ MERGI ÎNAINTE!
(Marthin LUTHER KING)
dec
13
Ce este DXN? Ce reprezintă DXN?
13. decembrie 2016 marţi
"DXN" cuvânt scurtat provine de la "Dexia"care este un termen chinezesc care are următoarea semnificație: fiabilitate, onestitate și virtute. Definiția logou-lui DXN: simbolizează succesul.
Culoarea roșie este a focului, care simbolizează spiritul razboinic al companiei.
Culoarea verde este a copacului, care simbolizează creșterea dinamică și extinderea pieței.
Culoarea albastră este a apei, care simbolizează compania, care este o bază solidă pentru dezvoltare.
Forma roșu ovală simbolizează soarele în creștere, care arată agresivitatea, determinarea si perseverenta DXN este o viziunea o realitate.
Ramuri verzi simbolizează Ganoderma, ceea ce reprezinta determinarea puternica a companiei de a crește și a determinat exercitarea de excelență, concentrându-se asupra industriei bazate pe sănătate.
Linia orizontală albastră simbolizează compania,precum ritmul de dezvoltare a afacerii mondiale.
aug
1
1. august 2016 luni
Ca fiind reprezentantul DXN,o companie în top 24,un om prin venele căruia curge mai întăi reducție de Lingzhi Coffee ,abia apoi sânge.și construiesc un imperiu al cafelei ganoderma de mil.de euro,transmisibil altei generații.
Cererea de cafea ganoderma crește mult,și vedem multe piețe noi care încep să prindă gustul acestui produs.Vedem piețe care în mod tradițional consumă ceai care fac schimbarea spre cafea Lingzhi.Este cazul Turciei sau al Japoniei.Secretul meu când sunt persoane interesate de produsele noastre să zicem din Germania,încerc să răspund în limba germana,devin german,și așa.Și nu caut să schimb consumatorul,ci împart lucruri noi cu el,Regula elementară pentru orice mariaj sănătos.Ideea de afacere constă in: 1.Insist pentru sănătatea oamenilor! 2.Să fiu independent din punct de vedere material! 3.Trăiești la un nivel de viață mai ridicat! 4. Realizează-te pe tine însuți! Ofer pentru toată lumea o șansă prima dată să guste cele 7 sortimente de cafea,și pe restul împart cu toți invitații mei,cînd este cazul. Mai departe,conceptul este vândut la cheie către cei care doresc un astfel de proiect la nivel mondial"O LUME,O PIAȚĂ"ONE WORLD,ONE MARKET" concept.astăzi peste 7 millioane de consumatorii peste tot in lume.